تفاضل دو گل یا حتی بیشتر مثل انگی بر پیراهن های لاجوردی ما می چسبید ، و من می ترسیدم به اسکوربرد نگاه بندازم و هی به بچه ها روحیه می دادم ؛ ایول ، خوبه ، همینه ، عجله نکن ، امیدم به توِ و از این قبیل حرف ها که بشه دوباره تیم رو جمع کرد و برای جبران اختلاف دو گل از جون مایه گذاشت. پاس های اشتباهمون زیاد شده بود مربی رو نیمکت نشسته بود و داشت حرص می خورد ، مجبور بودیم برای صعود از این گروه حداقل با مساوی یا برد این بازی رو تموم کنیم ولی عضلات بچه ها خسته بود نای راه رفتن نداشتیم ،محسن بهش برخورده بود که داره به این زودی از گروه کنار گذاشته میشه ، سه تعویض هم انجام شده بود و دیگه راهی برا تقویت روحیه و انرژی تیم نبود . داشتم سر محسن داد می زدم تا به بازی برگرده به خودش بیاد می گفتم محسن کافیه یکمی کات چاشنی ضرباتت کنی من می دونم که می تونی بازم گل بزنی ،ولی محسن داشت به روی من می خندید لابد به خودش می گفت این کاپیتان ما رو ببین مثلاً داره روحیه میده که تفاضل دو گل عقب رو جبران کنیم ، راست می گفت وضع روحی من چندان تعریفی نداشت ولی به احترام بازوبند کاپیتانی مجبور بودم وانمود کنم که چیزی از دست ندادیم ؛ یعنی می تونیم باز برگردیم به بازی . هنوز چند دقیقه فرصت داشتیم که تکل دفاع حریف محسن رو زمین گیر کرد محسن از شدت ضربه داشت ناله می کرد، آب سردی بود که با مصدومیت محسن ریختن رو سرم ، بی هیج اراده ای سمت محسن دویدم مستطیل سبز داشت دور سرم می چرخید ، به چشماش خیره شدم ، تو دلم بهش گفتم پاشو پسر ، ما بهت نیاز داریم ، و او انگار صدای عاجزانه مرا شنیده باشد دستش رو دراز کرد طرفم و از من خواست تا بلندش کنم ، دکتر تیم با اسپری و هزار کوفت و زهرمار محسن ریوالدو رو به بازی برگردوند ، محسن ضربه کاشته رو تبدیل به گل کرد ، با این گل کمی روحیه به تیم تزریق شد ولی باز امیدی به صعود نداشتیم ، عقربه های ساعت داشت سُر می خورد ، و تیم ما داشت کم کم خودش رو برای وداع با جام آماده می کرد ، آخرین شانس ما ضربه نقطه کرنل بود ، با سانتر هافبک راست تیم اینبار من توپ رو به کنج دروازه تیم مقابل چسبوندم طوری که یک سر و گردن از خط دفاعی تیم بالاتر بودم ، آره ما صعود کردیم و حداقل با این نتیجه مساوی تونستیم رو سفید به خانه برگردیم ، محسن داخل رختکن دستش رو گذاشت رو شونم و گفت " خیلی مردی " و من با گوشه چشمم علامت تائیدی زدم به این که " محسن ریوالدو دوست داریم".