امشب بعد این که لوسترهای خاک خورده خانه را از جایشان کندیم با چند لامپ کم مصرف بیشتر از قبل خانه را روشن تر حس می کنیم.

و هـــر دو با ذوق زدگــــی نشستیم پـــای مطالعه هــرروزمان ، مـــن جملاتی را که از کــــتاب ها یادداشت کرده بودم را مختصرنگاهی می انداختم که ، به جمله ی زیر رسیدم :

"این تنها راه آدم شدن است تنها راه فراتر رفتن از میمون برهنه"

متوجه لــــرزش گـــوشی مـــوبایلم شدم ، و عبارت one new message ظاهر شد. هر کسی  بود آشــنا نبود ، آشنای من دو یا سه نفر هستند که این موقع به فـــکر ما نیستن ، پس غریبه بود .

کسی که پیامی طویل داده بود ---- بود و این پیامش بود :


سلام علیکم من سید ----  ------  پیش شهرستان بروجرد اتوبان درود هستم ، گوسفند و

گاو داریم ، چادرنشین هستیم می خواهم درباره ی روزی حلالی که خدا و سفره ی علی

مرتضی به من داده با شما صحبت کنم ، چند روز پیش عموم با گوسفندا پایین تپه مقداری

وسیله طلا داخل کوزه پیدا کرده است دو تا مجسمه با 1812 سکه طلا ، مادر من سید است

شماره شما را به قرآن استخاره کردیم ، خوب آمده من هم چون آشنایی در شهر ندارم

از ناچاری پیام دادم حالا شما هم در حق ما برادری بکن کاری برایمان بکن آنها را

بفروش امّا به قرآن ترا به امام حسین به کسی چیزی نگویید./


+ حالا هی بگین تو بازار سکه و طلا ثبات نیست .

+ هیچی دیگه پولدار شدیم رفت

+کاش برا کنکور ارشدم یه استخاره ای می کردی مرد.

+ برسد به دست جوگیریات